Friday, September 11, 2009

korang ni dah melampau

1. korang datang sini beramai2 pastu carik keje kat sini. awal2 dulu kitorg tak kesah la sbb korang leh tolong buat keje2 yg org mesia belagak takmo buat.

2. pastu korang start buat hal.

3. kalau yg jadi bibik tu, buat hal bawak lari anak org la, lari dari majikan pastu majikan kene tanggung kos carik bibik baru. bayar kat agensi bukan murah ok....

4. ade plak yg jadik penyamun, perampok. senjata ganas tak hengat lak tu, semua main parang, bilah, sabit.

5. jalan silang - dulu jadik tempat aku tunggu bas intrakota mase sekolah, mase matrik, mase kat u, tapi skrg dah jadi tempat korang lepak bersama2 ngan bangla, nepal dan macam2 negara lagi. dah tak rupe mesia dah. sangat takut ok nak lalu situ. nasib baik skrg aku bukan penaik bas lagi.

6. kerajaan kitorg dok gubal undang2 memacam la konon nak jage kebajikan korang. nak tetapkan gaji minimum rm800 la, hape la.

7. tapi ape yg kitorg dapat?

8. kempen ganyang malaysia?

9. pastu nak perang ngan malaysia semata2 sbb tarian bodo (yg sebenanye korang misunderstood aje) pastu merusuh bagai?

10. pastu yg paling buat aku hangen skrg ialah....

Google ni pun satu, aku guna bahase melayu tidak stendet @ rojak ok, tapi apsal en.google tuduh blog aku guna bahase diorangg?!! ni yg rase cam nak buat rusuhan balas nih!

7 comments:

Nik said...

ha'ah. sengal jer si google nih. Sama bodoh cam indon!

suhanazainal said...

nik:
ganyang google sat. macam best lak bunyi tuh. macam nanyang siang pau pun ade.

suya said...

huh ngengdae nak jage kebajikan derang...pastu dah dok negara org lupe diri.eee meluat aku ngan indon2 tak sedo diri.


u know it bro!

KaY FaiZaL said...

Mari kita BAN! harus di BAn!

suhanazainal said...

suya:
kan?

kay:
nak ban sape? aku takmo ban google. aku suke google. hehe....

KaY FaiZaL said...

Ban yang diorang tu la. Dah lama i ban. i dengar xfm je. (eh macam lari topik lak hehehe =D )

suhanazainal said...

kay:
apsal aku rase cam tak faham ni?

Related Posts with Thumbnails