Saturday, July 31, 2010

sue beli majalah wanita?

aku bukanla kaki majalah sangat. kaki buku pun lagila bukan. beli majalah pun ikut mood dan juge ikut perubahan umur.

mase skola rendah, suke beli 'young generation'.

mase skola menengah, suke beli galaxie, tu je la paling murah. rm1.70 je, boleh dapat byk lirik lagu woo.

dah abes skola, mule belajar beli cleo.

mase nak kawen, asyik beli majalah pesona pengantin jek.

mase peknen, beli pa&ma.

bila rase nak belajar masak, beli majalah masak (siyes aku tak ingat nama magazine. huhu nampak sgt beli sekali dua jek).

tapi aku tak pernah beli majalah wanita or kategori yg camtu. nape ek?

tapi aku telah mencipta sejarah beli majalah wanita. sebabnya?



sebab aku dah dewasa n kene beli majalah camni? no no no...



sebabnye ialah ade cite pasal kawan aku nyer creations dlm ni



dan ade aleeya anak fly geng aku kat mmsc dan juge syasya & muya anak jal geng aku kat mmsc gak (jal la tokei jual baju tu)



iklan sikit: silelah ke http://the-jellikids.blogspot.com/ kalo nak shopping baju kurung kanak2 pompuan.

4 comments:

Che Kay said...

hihihi ingatkan ko yang masuk dlm majalah. hehehe

jellynajal said...

waaaa...terhaaru tokei the jellikids ada promotion free dalam blog ni...macehhhhh, maceh beli majalah wanita sebab diriku..ekceli aku pon tak penah beli majalah wanita, tapi sebab syasya, muya & the jellikids, ku beli juaa..maceh sue!

r.i.t.a said...

sue...

hahaha...aku plak hr tu bli majalah saji...
sbb nyer dh nk pose ni, kene kompol resepi-resepi...

sblum ni xpenah-penah aku bl majalah tuh...

suez said...

che kay:
zaman2 aku masuk tv, majalah dah berlalu.

jellynajal:
sesame. n chaiyok.

ibuaniq:
yaaa. majalah saji la (kot) yg aku beli tu. thanks sbb ingatkan!

Related Posts with Thumbnails