Friday, January 18, 2013
nak tah*?
Monday, November 12, 2012
brilliant billboard advertising
citarasa org berbeza. pada saya pulak, ini contoh2 brilliant billboard advertising:
![]() |
| builds strong teeth |
![]() |
| life's too short for the wrong job |
![]() |
| refresh on the c*******side of life |
![]() |
| two most common fears: clowns and heights |
![]() |
| get a career you'll never want to leave |
![]() |
| always the right way |
![]() |
| extremely sharp |
![]() |
| (hot wheels) |
![]() | |
| she's tired of waiting |
![]() |
| yg ni kat malaysia: simple, catchy dan difahami kan? |
Tuesday, October 23, 2012
iklan billboard yg tidak difahami lagi
Our cables are a bit expensive
(dan tunjuk gambar pompuan yg aku taktau la nak kata seksi ke tak)
tolonggg...tak pahammm...!
Saturday, November 27, 2010
equate to elevate

photo credit to tan kah wei. saper tan kah wei? ntah, aku pon tak kenal. aku jumpe gamba ni kat thumbnails the star.
ini adalah buttons kat dalam lif kat dataran prima kat pj. betul ke tak betul, sile check sendiri. macam cool je wat butang lif cenggini. kalau agak2 lembab matematik, sila pastikan anda bawa calculator ke dalam lif. ataupun pastikan handphone korang ada calculator punya application.
aku rase ramai yang akan tersangkut dalam lif ataupun amik masa lebih lama untuk pilih butang mana nak tekan. lagi best kalo dia buat soalan janjang aritmetik, pengamiran, kalkulus semua. saper nak naik lif, sile nanges dulu. atau keluar je gi panjat tangga.
Tuesday, September 15, 2009
Tuesday, August 11, 2009
wa mau order kelepek pisang sama itu apek
wa tamau cakap banyak lagi. nanti jangan lupakan wa punye order ok?
* gambar diambil semasa tinjauan di pasalaya carrefour baru-baru ini.
Tuesday, May 12, 2009
silelah qc kad jemputan anda
kad dah cantik dah. ala2 kiut. tapi kenapa eja macam tu?
1. salah eja kat bagi salam. takut plak kalo jadi maksud lain.3. kat bawah tu ade eja 'bertahtakan'. patutnya 'bertakhtakan' kan? tapi yg ni takpela, leh pejam sebelah mata je.

Wednesday, June 18, 2008
don forget your nasik lemak
kitorang kat belakang kete ni...baik punye....
macam ada benda dalam plastik oren atas keta dia tuh...sbb macam berat je isi plastik tu...
zoom sikit...
adakah owner keta ni telah membeli sebungkus nasik lemak pastu dah lambat nak gi opis so dia tinggalkan je nasik lemak dia kat atas keta? atau dia memang suke letak nasik lemak kat situ sbb nasik lemak tu akan jadi lebey sedap bile dah kene angin camtu?
ps: sori gambar tak sharp sgt. cuma guna cameraphone 3.2mp, pastu tangan gegar lak sbb amik gambar dari dlm kete yg bergerak. kalo kitorg parking dulu baru nak amik gambar mestila kete tu dah lepas jauh dah kan? nak suruh driver tu parking sama, kitorg takde fon number dia lak. tapi kalau dah ade fon number dia, mesti kite leh inform dia yg dia tertinggal nasik lemak dia. ekceli tak tertinggal pun.... ;-)














