Monday, November 12, 2012

brilliant billboard advertising

selepas aku apdet psl iklan billboard yg tidak difahami, baru aku tau rupanya ada yg mengklasifikasikan iklan2 yg aku tak faham tu sebenarnya adalah dalam kategori brilliant advertising. wow. kini saya sedar bahawa saya sungguh tidak brilliant kerana tidak berjaya memahami maksud iklan2 itu.

citarasa org berbeza. pada saya pulak, ini contoh2 brilliant billboard advertising:

builds strong teeth


life's too short for the wrong job



refresh on the c*******side of life



two most common fears: clowns and heights



get a career you'll never want to leave


always the right way


extremely sharp


(hot wheels)


she's tired of waiting


yg ni kat malaysia: simple, catchy dan difahami kan?


No comments:

Related Posts with Thumbnails