Saturday, November 27, 2010

equate to elevate


photo credit to tan kah wei. saper tan kah wei? ntah, aku pon tak kenal. aku jumpe gamba ni kat thumbnails the star.

ini adalah buttons kat dalam lif kat dataran prima kat pj. betul ke tak betul, sile check sendiri. macam cool je wat butang lif cenggini. kalau agak2 lembab matematik, sila pastikan anda bawa calculator ke dalam lif. ataupun pastikan handphone korang ada calculator punya application.

aku rase ramai yang akan tersangkut dalam lif ataupun amik masa lebih lama untuk pilih butang mana nak tekan. lagi best kalo dia buat soalan janjang aritmetik, pengamiran, kalkulus semua. saper nak naik lif, sile nanges dulu. atau keluar je gi panjat tangga.

4 comments:

Che Kay said...

wah! memang terkujat la kalau butang lif macam ni. hihihi

Lynn Nasir said...

wahhh...biar betul ni? punya canggih..kalau betul, tak user frenly la kan ^^

suez said...

chekay:
aku tengok gambar pun memula cam blur jap.

lynn:
a'ah kesian kat orang yg tak pandai kira-kira.

chucky said...

kalau dia buat teka teki..mau aku blur seketika

Related Posts with Thumbnails