Sunday, November 14, 2010

mami pegi taiping

kakak ipar aku ada kursus kat taiping. pastu abang aku pun bagitau anak dia (icha) yg mami diorang kene pegi taiping.

ayah: icha, isnin ni mami kene pegi kursus kat taiping seminggu.

icha: haaaa? taiping? wahh jauhnyee!!

ayah: (hmmm. jauh ke? kalo icha nangis memalam nak mami, ayah boleh je drive ke sana)

icha: errr ayah...taiping tu kat mane?

ayah: taiping tu kat perak.

icha: ooo kat perak ke...icha ingatkan taiping tu kat taiwan.

ayah: ...

3 comments:

IbuAniq said...

die konpius ngn taipei kot...

Lynn Nasir said...

harharharr...unsalimbachik.. ^^

suez said...

ibuaniq:
aku pon ingat camtu gak.

lynn:
eh harun laban la.

Related Posts with Thumbnails