Friday, August 29, 2008

wedding invitation

dia artis glamer. mesti byk duit. tapi kad kawen simple gile. sekati ko la kan.

tapi yg menarik kat gambar bawah ni. dah siapkan wishlist utk wedding gifts. so kite boleh pegi ke metrojaya midvalley utk pilih hadiah yg dia nak. kitorg dulu pun ingat nak buat camni. tapi segan la plak, melayu nyer culture mane buat camtu. nanti makcik pakcik kata apa lak. tapi sebenarnya bagus tau. so takdela kite dapat sampai 7 bijik toaster (pengalaman seorg kawan). so nanti korang nak kawen, buat la camni. takpe...makcik pakcik tak marah kot. kalo diorg marah, korang ckp la, "maya karin buat camtu tu boleh aje?"

2 comments:

suya said...

wah maya jempot ko ke sue???

suhanazainal said...

dia tak jempot aku pon. dia kan ade kaitan ngan keje aku. ala...iklan dia pakai baju merah kat tv tu.... dia jemput kampeni yg offer dia berlakon iklan tu. kampeni tu plak ade kaitan ngan kitorg. so kitorg 'ditunjuk' n 'diajak-ajak ayam' ke majlis dia.

Related Posts with Thumbnails