Sunday, March 14, 2010

pojaan hatiku

(aku tak reti baca novel. Tapi tetibe rasa cam nak tulis ayat style novel. Boleh?)


Sejak 4 bulan lepas, first time kita bertentang mata, bila dah terpandang, mata aku dah takleh pandang tempat lain dah. Slow2 aku bawak kaki-kakiku mendekatimu. Bila dah sampai, tangan aku mula memegangmu. Omg. Aku rasa ini cinta pandang pertama. Aku rasa cam nak aje kubawamu pulang. Tapi terasa ini belum waktu yang sesuai. Nanti apa pula kata keluargaku. Lalu kita berpisah,dengan harapan tinggi utk berjumpa denganmu lagi di lain waktu.


Hampir setiap bulan selepas itu, kita selalu bertemu. Kau bertanya padaku, sampai bila kita harus berjumpa di luar sahaja begini? Aku bagitau, sabar, akan tiba masanya akan kubawamu polang. Lagipun, aku juga sudah tidak tahan apabila setiap kali memegangmu, setiap promoter yg menegurku pasti berkata “design ni ada warna pink, maroon, teal dan hitam”.


Finally u r now mine!!! Muahahaha….


Oh brown buffalo pojaan hatiku.


Ps: kepada semua promoter yg berkaitan, takde ayat lain ke selain cerita pasal colour? Aku ada satu idea, pasni cuba cerita pasal cara nak amik handphone dari dalam henbeg tu. just tarik tali, n handphone akan kuar sendiri. Lagi cool dari bercerita pasal colour. ;-)

6 comments:

jellynajal said...

tahniah kerana telah berjaya memiliki seketul bull yang cantik walaupon aku tak dpt tengok full (tapi aku tau dia memang cantik). tahniah sekali lagi (dengan nada jelesss)

suez said...

jellyna:
thanks. ala beg je bukannye rumah ke jet peribadi ke. lgpun kerbau cekelat je. thanks sekali lagik (dengan nada malu2 kucing).

hariszainon said...

braper harga dia?

suez said...

hariszainon: ala aku malu ar nak bgtau bape harge dia? nape tanye? ko nak bagi surprise present kat suraya ek? nanti aku pm ko bgtau bape rege dia k....

mamadhea said...

wahh beg baru..suke..suke...suke...kaler pn cantek....seronoknye...

suez said...

rohamia: aku beli henbeg 3-4 tahun sekali je roha. ko lagi best, 3-4 bulan sekali, kan?

Related Posts with Thumbnails