Saturday, February 12, 2011

huh

sedang bengang ngan seseorang.

apepon, pesanan saya pade semua, bile kite dah senang, mewah, bahagia, ada pangkat besor, n ada segala2 yg best, janganlah anggap diri tu dah hebat sangat. kite tetap manusia biasa yg kadang2 ade buat silap, salah buat decision, etc. (pesanan ni utk diri sendiri jugak).

bile ade org nasihat, dengar la sikit2. kite tak sentiase betul. entah2 drebar kite tu lagi betul dari kita. bibik kat dapur tu pun ada masanya lagi pandai berpikir dari kita.

kepada pihak yg teraniaya, aku takleh kate ape dah. semoge kuat menghadapi dugaan nih. we will olwes be by your side.

kepada yg satu lagi tu, semoge kembali ke pangkal jalan. deep inside our heart, we are still with u.

2 comments:

Kazaztan Team said...

manusia..manusia..suka sgt menongkat langit...

suez said...

kazaztan:
hmm...

Related Posts with Thumbnails