Thursday, April 30, 2009

yey

esok cuti...yey!

Wednesday, April 29, 2009

takde ke cerita yg elok2 utk ditengok?

pelik la nape skrg byk filem/drama melayu yg jahat2?

pasal mat rempit?

dan pasal mende2 yg jahat?

tajuk pun cam geli nak sebut?

tapi cite camtu yg ramai tengok?

isy tak faham....

ps: yee aku tau realiti kat mesia ni banyak mat rempit. merimaskan. tapi tak payahla menggalakkan oke....

Tuesday, April 28, 2009

award apekah ini

diberi oleh kk:



dan sebenarnya aku pelik, nape logo award ni macam logo tempat aku keje skrg? logo kalau ada padi2 kat tepi2 tu nampak sangat macam boleh tangkap2 orang punya logo ok. huhu....

oh lupe. kk kata kena pass award nih kat 7 org lagik. gile ramai.
CBM
atune
rohamia
jellynajal
bb7ady
caki
jajad

sekian, terima kasey.

taggerism - profile photo

tagged by suya:

1. Letakkan gambar profile anda





2. Terangkan apa maksud gambar itu?
maksud gambar itu ialah ade mamat yg bernama kerk tgh amik gambar aku dan aku tgh amik gambar dia. walaupun cume memegang kamera digital biasa yg bukan dslr, gaya kene ade. mase ni, aku attend majlis 'a breakfast with MD' kat ioi resort. ala2 breakfast at tiffany's la. tapi tahpape je majlis tu. yg penting dpt makan free dan takyah masuk opis.

3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?
gambar ni nampak cam tak nampak sangat muke aku. cume nampak kamera cap ayam tu je.

4. Tag 5 lagi blogger
jajad - gamba edit kat myyearbookphoto
lina - ala2 myspace profile photo
roha - gamba cam boleh masuk iklan feminine product
jal - lebih suke guna gamba her other half sebagai profile photo nampaknye
soul - kepandaan melampau

Monday, April 27, 2009

panas la kl nih

ari sabtu takde aktiviti.

duk umah panas. nak pasang ekon, tuan rumah tak bagi pasang lak.

argh...panas la kl ni.

jom gi genting.


isi perut dulu...eh nape macam set for 3? yg makannye dua adults aje? oo...sebab set for 3 ni lagi murah. "yg lagi satu burger & fries tu boleh tapau", kata ayahsyamiel. (selepas kejadian, semua makanan tu berjaya dihabiskan dengan jayanya tanpa perlu menapau. muahaha.)

mase bujang dulu, kalo gi genting, mesti belasah main corkscrew & ape saje yg ganas2. kete semut ni tak layan. tapi skrg ni barulaa nak naik kete semut (monorail). huhuhu....


ihik!


bagai anak ketam mengajar ibunye berjalan


time dia minum susu, baru leh dating. heheh.

Related Posts with Thumbnails