Wednesday, April 29, 2009

takde ke cerita yg elok2 utk ditengok?

pelik la nape skrg byk filem/drama melayu yg jahat2?

pasal mat rempit?

dan pasal mende2 yg jahat?

tajuk pun cam geli nak sebut?

tapi cite camtu yg ramai tengok?

isy tak faham....

ps: yee aku tau realiti kat mesia ni banyak mat rempit. merimaskan. tapi tak payahla menggalakkan oke....

6 comments:

suya said...

kan kan
super bodoh

mcm menggalakkan...tahpape..plis arr

Kay Faizal said...

sebab dah ada yang menonton. dia buat untuk target market dia yang suke nonton wayang. mungkin korang bukan target market dia.

eh kawan2 jom nonton X-MEN ORIGINS: WOLVERINE! hahaha

cik belacan melaka said...

ari tu aku bukak astero prima tayang cite REMP-IT.tk bole belah la dengan julia hana.tp ade akasa.tapii..tapii..*sighed*
akasa gatal.ekekeke

suhanazainal said...

suya:
super duper kan?

kay:
sesape pun target dia, kenela fikir sikit tanggungjawab kat nusa bangsa. cewah.

cbm:
err suya boleh jawab pasal akasah? heheh....

suya said...

ermm akasa janji ngan ai namo bakon erotik lagi...janjii~;)

@tune® said...

i like mat rempit
kikiki

ntahla..kalau citer agama xnk plak derang nengok

Related Posts with Thumbnails