Monday, May 18, 2009

Selamat belated hari guru

Saye nak ucapkan selamat hari guru kat cikgu-cikgi ni:
- pn zainun skbp bangsar
- pn siti aminah skts cheras
- pn rozlinda skts cheras
- cikgu zul skts cheras (mesti semua anak murid tak lupe cikgu zul punye)
- ustazah latipah skts cheras
- pn radin smtc cheras (disebabkan cekgu, skrg tiap kali sy isi borang kat column 'aktiviti sekolah menengah', dapatla saye tulis 'lembaga pengawas')
- ustazah mashitah cbn kl
- ustat talhah kurniawan (yg ni pun kategori cam cikgu zul. Konfem anak murid sumer tak lupe)
- en rosmizi kurniawan ('there will be no mercy' ialah ayat dia utk saiko kitorang jgn ponteng tutorial.tp sori encik,saye terponteng jugak kelas tu)
- dr mazani uitm
- prof madya rosmah uitm
- dan semua cikgu2 yg mengajar saya termasuk cikgu2 tak formal yg lain.
Timakasih.

5 comments:

@tune® said...

cikgu tadika xde ke?

chucky said...

belated saje

suya said...

hai cik rosmizi!!!

nURmALa mAZLan said...

ahahaha..
selamat belated

suhanazainal said...

atune:
aku tak pernah masuk tadika. sile refer entry aku yg ke-100 aritu tajuk '100 facts'.

caki:
nak wat caner, aku bz giler babas skrg ni susah nak access internet.

suya:
hah kamu suya. kenapa ponteng kelas saya? - kate encik rosmizi

nurmala:
blog aku mmg rojak buah. sedap.

Related Posts with Thumbnails