Sunday, January 2, 2011

tanah tumpah darahku

memang dah terlambat 4 hari utk aku buat post pasal cerita ni. pedulik hape. aritu aku ala2 malas nak apdet blog. lagipon semua org lain pun tulis mende same kat fb dll.

tapi tetap rase tak sah kalo tak apdet. sebab seperti mereka, aku pun enjoy tengok match-match yg diceritakan. dah lama tak bangge tengok mesia menang. tapi ekceli tahun 2009 aritu pun rase camni gak mase menang sea games. tapi skrg rasa lagi best sbb cam bebetul kuat lah sebab menang aff plak. tambah lak team yg ni mude2 belia remaja kecuali amri yahyah. nasib baik muke si amri tu muda belia jugak.

era mokhtar dahari? harapnye dapat la kan? sebab aku pun tak merase kebestan duduk zaman supermokh sbb mase tu aku kecit agi.


kepada malaysian team, kitorang bangga ngan korang. hebak ar korang. thanks kat rajagobal jugak. nama2 hebak: nurshahrul idlan, safee sali, dan juge pojaan malaya si khairul fahmi tu. korang jangan lupe diri ek pasni. byk lagi tournament lain yg korang kene menang. jangan sebok nak kawen ngan artis lak. eh tetibe. heheh. lagipon mebi skrg ni korang senang sikit nak menang sbb pihak lawan tak berape kenal siapa star dalam mesia nih. sebelum ni mungkin diorang target nak kepung si kembar tu jek. pasni mesti lagi susah sebab org dah kenal korang.

tetibe rase tak sabar nak tengok team malaysia boleh menang ngan japan atau korea. dapat seri pun dah cukup bagus. utk first match je la. kalau nak masuk world cup, kenala jadik best in asia dulu.

malaysia boleh!
Related Posts with Thumbnails