Tuesday, July 21, 2009

dating 2009

isi2 borang sejak last week lagi.

bos takmo approve awal2. dia simpan aje borang tu.

akhirnye dia approve jugak.

yess!

pagi2 buta, antar syamiel ke nursery. setengah jam pastu, auntie nursery call, katanye syamiel demam. alamak. kacaula program camni. sejam pastu, balik umah amik ubat demam then bagi kat auntie. tengok syamiel hepi aje lompat2 nampak ayah. auntie kata dah tak panas dah badan dia. yey. leh sambung plan.



buat2 pilih showtime. padahal dah check kat the star.


yey. movie marathon!


masa mude remaja dulu, biasela layan 2-3 wayang sehari. skrg, baru inila first time. dan juge first time tengok wayang sejak syamiel lahir. hihi.

transformers 2: hehe dah basi dah baru nak tengok. best. tapi takdela sampai nak tengok berkali2 cam 'kipas mati keras' di luar sane.

harry potter n the half blood prince: belum basi. masih fresh (kpd golongan yg tak suke baca cerita selagi belum tengok movie, stop reading now). agak kecewa. sbb takde mende sangat dlm cite ni. ade org baik mati (aku takmo bgtau siapa). ada org yg selama ni baik rupenye jahat (takmo bgtau siapa jugak). pastu bile harry potter nak teruskan perjuangan, aku dah excited, pastu cite abis? apekah? anyway, sehingga skrg, kitorg tak pernah miss tgk heripoter kat wayang (ye la, kitorg malas sikit nak baca novel).

apepun, thanks to ayahsyamiel sbb banje wayang n makan! ;-)

ps: kpd kawan2 opis yg membaca, jgn report kat bos ha. hehehe.... (eh aku ade buat salah ke ek?)

7 comments:

chucky said...

trenspomer...aku dah donload
heri poter..mmg la x best sangat..baca buku lg best..

@tune® said...

HP besh kah??
mau nengok!!!

alia said...

waaa...dating berdua je ke...hehehe

suez said...

caki:
err...baca buku? hurmm...aku tak ingat plak buku ape yg last aku baca. buku skolah je kot?

atune:
hp masih kategori yg best, tapi tak sebest heripoter awal2 dulu. budak2 hogwarts pun sibuk nak bercinta je skrg.

alia:
dating kene la berdua, mane leh bertiga. kalo bertiga tu berjalan bersama family. huhuhu....

Marsyithah Khidzir said...

aku sokong ape ko buat. nanti2 aku pun nak cuti tgk wayang ngan babah tasneem

suez said...

nik: aku pun sokong ape aku buat gak. heheh.

Che Kay said...

sue, aku pon tak rajen nak baca buku harri potter tu. huhuhu memang kecewa dan blur2. huhu.

p/s: amacam? best gi movie marathon? hehehe

Related Posts with Thumbnails