Monday, July 13, 2009

kerja + holiday @ shah alam

20090626 - 20090629

memandangkan kebizian di opis dan kene keje kat shah alam sepanjang wiken, maka kami dapat bilik utk tinggal di shah alam kat concorde. sepanjang kene gi keje kat bkt jelutong, ayahsyamiel kenela jadik babysitter kat bilik.

hasil2 melepak di concorde:


ada mamat2 lepak atas bumbung masjid sa.


hot sungguh mamat nih



hey, no camera please!


jom gi jemaah kat masjid weh



percubaan dari kamera cap ayam kami

5 comments:

rohamia said...

kemera cap ayam telah beralih kepada sue...bukan choup lg....cap2 ayam ko pn sue cap ayam gred A gak..HEHE

@tune® said...

pergh...
aku xdpt lepak atas bumbung masjid..
lebih mendapat keimanan ke?

chucky said...

weh,meh la dtg cuci keta kat seksyen 3,dkt kaltex sebelah mekdi

yginsaf4 said...

bestnyerr lepak kat concorde tewww..

suhanazainal said...

rohamia:
sardin ngan tuna paling sedap pun cap ayam kan?

atune:
err tu aku tak berani nak jawab. aci?

caki:
alamak aku dah balik kl da..nanti2 kalo aku gi SA aku singgah la situ. kete pun tgh kotor gile ni. tapi apsal ko pomot? ade kaitan kah?

yginsaf4 (hi!):
best ke? tang makan tu best la kot.

Related Posts with Thumbnails