Monday, August 24, 2009

kesah bulan pose yg tak dpt dilupakan

selamat berpose kepada semua...!

cerita pasal bulan pose yg tak dpt dilupakan:

sorila kepada kawanku yg aku nak jadikan subjek dlm cerita ini (don weri, aku tak tulis nama ko so takde sape tau). kawan aku ni (mr. x) tengah demam dalam bulan pose. sian dia. mamat ni telah dapat mc beberapa hari gak la takyah datang opis. teruk gak demam dia. pastu bila mc dia dah abis, so dia kenela masuk opis. mase tu, demam dia masih belum baik lagi. sian dia. atas nasihat dokter, dia masih kene makan obat utk kasi demam hilang. terpakse la tak pose.

mamat ni pegi opis naik lrt. dia membawa sebuah shoebag utk mengisi beberapa stok ubat dan juga sedikit bekal alas perut sebelum makan obat. sian dia, demam2 pon masih kene datang opis.

tengah2 duduk dalam lrt tu, ade awek dok usha2 mr. x nih. dia pun mula merasa segan la bila ade awek usha camtuh. sambil betul2kan rambut sikit, nampak macam awek tu nak berkata sesuatu. tetiba awek tu datang dekat dia lalu berkata, "bang, susu strawberry abang tumpah...".

lalu mr. x terus menjawab "oh ye ke" sambil menyumpah2 dlm hati kat susu strawberry tu, caner lak boleh tumpah dlm beg berzip pastu leh tumpah atas seat lrt.

sian mr. x. dah la demam, kantoi ngan awek dlm lrt plak.

sekian, terima kasih.

ps: kpd mr. x, maaf zahir batin. aku harap ko tak marah ngan cerita ni. rasenye cerita ini sangat kiut utk disharekan dengan kawan2. heheh.

7 comments:

chucky said...

alamak...ngeri gile ahhh

hahahahhaha

bb7ady said...

cam penah dgr. hahahaha. ko penah citer kat aku kan dulu? :p

jellyna said...

hahaha, memang sgt kiut cerita ini~ selamat pose sue

@tune® said...

ciannye...

lenkali bawak susu kering..

susu badan pon susah nk tumpah

suhanazainal said...

caki:
ala2 scare tactics la dia nyer ngeri.

bb7ady:
erk. a'ah kan. syy....

jellyna:
samat pose.

atune:
dia laki. caner nak bwk susu badan?

KaY FaiZaL said...

erm sian dia. macam kawan opis aku, dia memang tak puasa langsung. alasan dia takut nanti susu dia kering. so nanti anak dia tak de susu nak minum. so hari2 dengan selamba dia minum depan kami dengan harapan susu dia tak kering....

suhanazainal said...

Kay:
Syamiel pun bf ngan aku gak, tp aku puase je, tak kering pon? Ko ckp ngan kwn ko tu, puase je, susu ada ke tak tu kan rejeki tuhan, mane tahu, kot2 bile pose, volume lg bertambah?

Related Posts with Thumbnails