Sunday, February 8, 2009

batu pahat

outstesen lagi.

kali ni kat batu pahat.

memandangkan dekat aje, so bawak sekali syamiel dan ayahsyamiel.

ape best kat sini ha?

tadi baru je lepas makan nasik lemak istanbul kat jalan ape tah. sama jalan ngan summit. sedapppppp.....

9 comments:

nURmALa mAZLan said...

awak..kg kita kat batu pahat..huhu~~

Fadzli said...

Jalan Zabedah, same jalan ngan Summit, tak jauh ngan Hotel Pelican. Kalo dr Summit kedai kat sblh kanan...

chucky said...

batu pahat,jgn lupe beli batu same pahat,aku kirim ni

Kay Faizal said...

wah bestnye gi BP! rindu la pulak nak gi situ. macam mana la summit tu la ni ek? tu tempat perlepakkanku. hahaha.

@t00neY r00neY® said...

ko g batu pahat ke istanbul?kompius den dah ni
hihih

suya said...

summit bukan kat usj ke?hihihi
sile tgk2 kan suzana tiuno sekali.

suhanazainal said...

nurmala:
oo ye ke. ramainye org batu pahat nih.

fadzli:
thanks bebeh!

caki:
puas aku carik orang jual batu ngan pahat, belum jumpe lagi nih. tak jumpe takpe la ek? nanti aku tunjuk gambo je.

kaykay:
summit cam bosan je.biasela semua kompleks dah makin bosan skrg.atau kite yg dah makin bosan?

atun:
aku pon konpius nih? kenape istanbul plak?

suya:
a'ah summit kat usj. aku belum sempat gi tengok suzana tiuno tapi baru lepas tengok syelda rohzuin. muke anak dia sebijik najib.

rohamia said...

wahh kat batu pahat ade nasi lemak istanbul...sedap ke sue....kena rase nie..

suhanazainal said...

rohamia:
sedap gak tapi aku takmo promote sgt la kat korang. sbb esoknye mcm sakit perut sikit. tapi tak kesahla, janji sdap! hehe....

Related Posts with Thumbnails