Tuesday, February 10, 2009

wifi

huhu best2.

kat sini ade 2 hotel yg duduk opposite to each other, 1.crystal inn hotel, 2. katerina hotel.

aritu mase buking, ingat nak buking katerina la sbb itu hotel ch*a s0i l3k duduk. mesti grand hotel tu sbb menteri pun duduk situ. tapi macam takmo la, nanti ade cctv lak kat bilik.

so kitorg pun buking kat crystal inn, bace review kat internet macam ok aje.

pastu skrg, baru tau ramai opismet yg datang sini jugak tapi duduk kat katerina. wah canggehla diorg gi hotel lagi best.

tapi kat crystal inn, wifi ade kat setiap bilik, laju lak tuh. free lagi.

katerina kene bayar rm10 sejam kalo nak gune wifi. gile mahal.

wah aku rase sangat beruntung...........

5 comments:

hariszainon said...

Jangan lupa makan lontong goreng, asam pedas johor, mee bandung muar, lontong sate...

wahhh bestnyer Batu Pahat *promote skit* :D

chucky said...

aku suke brg free
wifi kat itm juge free,
tp bapaaakkk sellooowww

rohamia said...

sue..adakah ko berada di kampung ku..Batu pahat....

@t00neY r00neY® said...

wa...good investment ke crystal inn...
kalo x mesti berabuk belog ko

suhanazainal said...

hariszainon:
aku cume makan nasi beriyani gam, itu je yg slalu digembar-gemburkan kat bt pht nih.

caki:
barang free mmg best!!!

rohamia:
ye roha, aku lalu depan simpang nak masuk kampung ko. rase mcm nak gak singgah tapi ko takde kat umah.

atun:
betul2...nanti balik tak pasal2 kene sedut abuk pakai vacuum cleaner.

Related Posts with Thumbnails