Friday, February 20, 2009

tag lagik - 7 facts

suya tag semua orang. memandangkan aku takde idea nk apdet ape so aku wat je.


1. 7 Fakta tentang aku...


kuat makan.

nampak macam hepi slalu. org kate la.

anak no 8 dari 8 adik beradik.

duk kat cheras.

senang terpengaruh dgn rakan sebaya.

blur

menggelabah



2. 7 Perkara menakutkan saya

binatang yg menakutkan. tapi hampir semua binatang adelah menakutkan.

meeting

presentation

naik lif

gelap

perang

adela beberapa lagi tapi tak mau tulis sbb tak sanggup nak pikir.


3. 7 Lagu wat masa skrg...

lucky - jason mraz & colbie caillat ("lucky i'm in love with best friend...." saye tujukan lagu ini kepada en. fadzli ibrahim. ;-) )

dan sebenarnya - yuna

mirage - pesawat

stay - estrella

i kissed a girl - kate perry ("I kissed a girl and I liked it...i hope my boyfriend don't mind it...." lagu ni perlu tujukan kepada sesape ke? haha tak sanggup)

hot & cold - kate perry

love song - sara bareilles



5. 7 Perkara yg amat bernilai...

family

kwn2

my job

kereta

iman di dada walaupun tak sekuat mane tapi harapnye makin kuat.

ilmu di dada - cewah (tapi kenapa ilmu di dada? bukan ilmu di otak ke?)

gambar kawen (sbb aku perasan waktu itu aku cantek sgt. haha poyo)



6. 7 pertama kali dalam hidup saya...

kawen - 2007

ade baby - 2008

mengejar celebrity - 1999 (mase arsenal dtg mesia. cam segan tapi agak berbaloi. hehe.)

drive - 2002 (ok sangat tua)

kua dari semenanjung mesia - 2006

kua dari mesia - 2008

masuk skolah - 1988


7. 7 org bertuah samb tag ini...

saper2 aje yg terbace tag ini


saper2 aje yg terbace tag ini


saper2 aje yg terbace tag ini


saper2 aje yg terbace tag ini


saper2 aje yg terbace tag ini


saper2 aje yg terbace tag ini


saper2 aje yg terbace tag ini

2 comments:

suya said...

eh mcm dah buat je...~lalala

suhanazainal said...

suya:
eh ye ke...?

Related Posts with Thumbnails