Saturday, October 31, 2009

atok n opah ni....

asik gi obesi je atuk opah ni. utk taun ni, dah 2 kali. ni gi jakarta plak.



atoksyamiel ngan opahsyamiel boleh jalan, tapi saje je kasik wheelchair, takyah jalan jauh2 nak boarding nanti. ayahsyamiel ngan ariff plak kebizian hari itu, tak sempat tukar baju jalan. hehe....

nampak seronok plak atuk n opah gi holiday selalu.
Selama 3 minggu atuk opah takde, kitorg kene jaga umah atuk opah kat sini. risau gak sbb bulan 3 aritu ada penyamun masuk. Tapi alhamdulillah kali ni takde ape2 kejadian.

paling best, syamiel byk dapat ole-ole. sampai mama ayah syamiel lak rase segan. huhu....

3 comments:

KaY FaiZaL said...

wah diorang berdating berdua je ke?

suhanazainal said...

Kay:
A'ah berdua je. Tapi pegi balik diescort oleh abg aku yg mmg keje kat sana.

suya said...

wahhh syioknyeee

Related Posts with Thumbnails