Friday, October 9, 2009

kalo korang bz bercucuk tanam....

hari2 bace updates dari kengkawan, curik sayur orang la, jumpe ugly duckling la, dapat ribbon la, entah hape2 lagi la.

pastu yg lain plak sibuk seek help dalam bergaduh sesama mafia la.

aku masih lagi boleh bersabar, khusyuk dan tawadduk supaya tak terjebak dan tak terpengaruh.

tetibe aku addicted ngan mende nih plak...

heheh...nak taruk gambar pun, kene pilih yg aku tgh leading. baru nampak cam terer.


sib baik game ni tak kesah boleh guna my own sweet time. tak perlu mengadap all day long. sehari 10 minit pun boleh.

2 comments:

Che Kay said...

aku pon tak main game2 ladang2 tu. dah hide kan semua status berasaskan game. rasa macam semak. hehehe

benda ape ek yang aku buat? main lagu ulang2. terutama lagu beyonce. hahahahahha

Jogger said...

cik suez,

saya ada buat ulasan sket pasal blog ko. sila laa jenguk2 kat

http://blogjoging.blogspot.com/

saya yg benar
drooll7

Related Posts with Thumbnails