Monday, March 2, 2009

malacca day 5: melompat ke langit

pagi2 lepas bekfes di seri costa, kitorg pun packing balik. oh ye, belum cite pasal bekfes kat sini. agak tak sedap. taktau nak ulang makan apa. menu yg biasa ada ialah goreng2 (nasik, mee, kueyteow) yg rase biase aje. baked beans. sosej. toast. tembikai. bubur nasik kosong (yg ni okla, senang nak bagi syamiel mkn). air jus plak bukan jus betul tapi cuma air bancuh. dan coffee&tea diminum dlm cawan melamine. apekah?

ok2 mari kemas barang. fuh ni balik kl sure byk baju yg ayah&mama syamiel kene basuh nih. phew.
sebelum gerak ke kl, singgah kejap naik melaka cruise. malam tadi nak gi naik, RM10 tapi hujan plak. cruise tak jalan. tapi pagi ni ade promotion RM5. yey!

ok jom kite balik kl!!!!


seronoknyie dia....

6 comments:

mamadhea said...

alahai..mmg cute betul...suka kena lambung erk...

jellynajal said...

aku rasa lepas ni aku macam risau kalau aku ajak ko makan yang aku masak, ko kata masakan aku tak berapa sedap..hehe

Che Kay said...

ok la tu balek basuh baju air ada. ni kasihan pada insan2 yang tak da air kat sini. huhu

suez said...

rohamia:
suke...sampai lenguh2 tangan mama n ayahnye.

jellyna:
itu kategori lain jal...kalau makan free, sentiasa sedappp. tapi kalau berbayar, of course berkira sikit kalau tak sedap. huhu....
ko lom rase makanan aku buat lagi, lagi tahpape. tu yg suke buat review makanan kat kedai2. hihi.

kay:
huhu sian ko.

@tune® said...

tomey nye die kene lambung

malacca cruise rm5?
apekah?

suez said...

atun:
yeah RM5. best kan? aku dulu kat mmsc nak gi mines naik bot pun RM4 semata2 nak gi bank. huhu....

Related Posts with Thumbnails