Monday, March 30, 2009

lalok

flu flu go away...don't ever come again on any day....

and the cough too...pleaseee go.

baru pas jumpe dokte last saturday. ingat nak dpt ubat batuk & selsema je. tapi dia check, demam kuat rupenye. pastu ade hati nak tanye nak mc tak? dia ingat aku keje ke ari sabtu...?

dokte kate ni kalo dah seminggu demam ni, takut kot2 denggi. argh kene amik darah plak. sakit tau walopun kat jari je.

ok bukan denggi.

caj klinik pun agak melambung. kpd yg selalu ckp kat aku "untung la ko keje gomen...." tu, think again. kalo ade klinik panel boleh gi klinik dgn senang hati je kan?

takpela redha jek.

lalok sangat ni. duduk opis yg sejuk, makan ubat2 drowsy dgn kuantiti yg berkali2. harap boleh drive dgn berhemah japgi.

4 comments:

Kay Faizal said...

ala siannye mamasyamiel! harap2 cepat sembuh! Syamiel, sila jaga mamasyamiel elok2.

chucky said...

erkk,bawak2 berehat

jellyna said...

macam lagu syasya:
rain rain go away, come again another day, little syasya want to play, rain rain go away

suhanazainal said...

kay:
ye timakasih. skrg dah rase ok sikit.

caki:
nak berehat camane...byk bz lor....

jellyna:
hihi ye lagu tu. aku tak hapal lirik.

Related Posts with Thumbnails