Tuesday, March 17, 2009

happy belated women's day

hihihi sori ye puan2 yg hebat dan cik2 yg hebat semua...saye lupe la nak wish...

lepas jason mraz ingatkan dekat blog dia, baru terperasan aritu women's day.

happy women's day to everybody (yes everybody. including lelaki2 juga. semua org ade woman2 di atas, di bawah dan di tepi kan - i'm talking about family chart. di atas: ibu, nenek, makcik. di bawah: anak2. di tepi: wifey. ade lagi selain di dlm family chart itu: kawan2, colleagues dll).


mari sayang semua orang! disebabkan tak ada men's day (ye ke takde?), saye mau wish semua lelaki juge, anda hebat. semua orang hebat. orang baik2 saje. anda org jahat? oh anda sangat tidak hebat.

hug2!!!

10 comments:

suya said...

selamat hari perempuann!!!!

helomynameisjaye said...

happy women's day too!! and tak lama lagi hari ibu jugaa :p.sue, gorges gila gambar anda.saya sukaaa...jason mraz juga saya sukaa..hahaa..

catz said...

wah gambarku pun ada .... happy belated women's day too ... :)

@tune® said...

tq sue..
happy to u 2..
ade gak ko tepek muke aku...

chucky said...

wahhh,muke saya juge disittuuuu
selamat hari pompuan

suez said...

suya:
ye selamatt!!!

cbm:
yeay hari ibu yeay. cbm, ye saye pun suke gambar itu sbb penuh tipudaya mekap+photographer. tapi sebenanye ingat nak guna gamba lain tapi malas sbb dah save jpg. kalau nak tuka kene buat semula from 0. free photo editing software la katekan.

catz:
ye gambarmu juge ade. mencari beberapa muke blogger yg ade dlm frens' list dan juga gambar kawan2 yg kebetulan ada dlm laptop ini.

atun:
ye aku tepek muke ko. tapi betulkah ade gamba ko dan gamba jay? sbb aku selalu konpius ngan muke anda berdua. ko ni sebenanye kembar ngan caki ke jay hah? apsal muke ko cam jay plak?

Nurmala Mazlan said...

hehehe...awak, pic awak yg tu la kita curi masuk blog kita..hehe~~ sorry..sila jgn saman ye..

awak, kita nak kahwin hujung bulan ni. zirin yg mekap kan jugak

jellynajal said...

wah, gambar ku jua ada di situ, apesal ko tak masukkan sekali gmbr syasya tu, hehe

Soulie said...

happy women's day!!! hehe telambat lak nak wish! besnyer gambar aku pon ada :)

suez said...

nurmala:
no perobelem. as long as utk tujuan baik, then it's fine with me.
ye wak, kem salam kat zirin yek.

jellyna:
a'ah kan? aku pun taktau nape. mungkin sbb aku masuk blog ko dgn tujuan nak carik muke ko. bile jumpe, aku terus je crop muke ko saje tanpa fikir panjang. sori syasya...nanti hari kanak-kanak auntie sue buat lagi ye. insya allah kalo tak lupe.

soul:
hihi best best. kepada yg takde gambar di situ, sori yek, aku buat cam kelam kabut gak so mane gambar yg aku leh carik dgn cepat aje aku masukkan.

Related Posts with Thumbnails