Tuesday, March 31, 2009

earth hour

hehe baru nak apdet pasal earth hour.

hmm...takde mende nak cerita pun.

i signed up kat earthhour.org pun last minute, petang 27hb baru register. bukan tak minat, tapi bz tak sempat nak buat awal2.

bergelap dalam umah je. syamiel relax aje bergelap.

oye, mamasyamiel kan selalu lambat. so masuk 8.30pm, mamasyamiel masih belum abiskan separuh lagi soto utk dinner kitorg. so terpakse candle light dinner sorang2. sbb ayahsyamiel makan laju, dia dah abes dulu. heheh.

tapi pelik tengok jiran kiri kanan, terang-benderang aje. tak sporting langsung. :-(

semoga kite dapat melambatkan global warming. one vote for our world!



ps: oh ye, thanks to zakwan sbb jadik org first yg inform aku with this campaign!

6 comments:

Che Kay said...

mak dgn bapak aku pon tak sporting. anak sedara aku je yang beria.

suya said...

aku lupe la aku dah comment lom entry yg ni.enihuuu....aku pon earth hr gak...tp jalan umah aku terang benderang je...aku tatau mane nak tutup suis die.

@tune® said...

jam bumi?

suez said...

kay:
takpe...mak bapak kite belum faham erti sporting sangat kot. aku pun tak sure mak bapak aku tutup lampu ke tak kat mekah nun....

suya:
ko belum komen lagi entry nih. ko taktau mane suis ke? sile tanye pakcik kamil. mesti ade dlm drowing dia.

atun:
jambumi. macam buah jambu jek?

hariszainon said...

Cayala sue... xsia2 aku kempen dkt kau..

Aku plak tutup lampu rumah lps tu blk kampung..

kt kampung susah skit la nak kempen... the best pun tinggalkan satu lampu je kat porch then lepak dgn family ramai2..

*kan bagus kalau konsert AF7 pun support campaign ni :|

suez said...

hariszainon:
hihi yeah tiap kali teringat earthhour, aku teringat kat blog ko. sbb kat situ first time aku terbaca psl ni.
aku tak tengok af7. thanks to tv rosak.

Related Posts with Thumbnails