Wednesday, January 21, 2009

tidur sambil keje

aku kdg2 selalu gak sleeptalk (kdg2 ke selalu?). apehal bile ayahsyamiel kejut smlm pastu aku leh ckp "bayar lkm tahun 2001" pastu ayahsyamiel tanya apedia? aku jwb lagi "roadtax taun 2001". apekah?

pastu aku bermimpi pasal token ring plak. sbb siangnye aku plan nak stadi pasal token ring yg kitorg diskaskan dalam miting. ah bende paling tak best bile belajar it ialah network. sampai skrg aku masih tak suke.

ok aku pun tak paham ape sebenarnye tujuan aku post entry yg ni.

7 comments:

jellyna said...

aku penah gak, ngantuk yg amat sangat, pastu abahsyasya kacau aku, pastu aku cakap kat dia - "nak berapa, dua ke, tiga ke?" aku cakap berulang2, abahsyasya dah cuak, dia ingat aku dah giler, akakaka

nURmALa mAZLan said...

haha..mengigau eh??

suya said...

hebat!pekerja contoh!

@t00neY r00neY® said...

lenkali nyayi la sambil tido...

suhanazainal said...

jellyna:
huhu sib baik ayahsyamiel tak ingat aku dah giler plak.

nurmala:
biasa la...org imaginasi tinggi kuat ngigau. heheh.

suya:
ko pun same kan?

atun:
aku takleh nyanyi sambil tido. asal nyanyi mesti nak menghayati lagu. :P

azq said...

kehkehkehkeh.. *senak perut gelak lepas makan*.
owh, token ring network. ingatkan mimpi Tolkien's Lord of the Rings. hehehehehhe... sorry, takde kaitan langsung..

suhanazainal said...

azq:
gelak ketika lepas makan memang membahagiakan.
mungkin malam ni saye mimpi lotr plak. tapi tak mungkin saye akan mimpi pasal buku dia sbb saye tak reti bace novel tebal. tengok wayang reti lah.

Related Posts with Thumbnails